Nola galdu aldakak aste batean? Artikuluarekin hasteko, gehitu behar dena da aldakak direla gantz gehien metatzen den gorputzeko guneetako bat eta hori, batez ere, izan daitekeen elikadura txarragatik, bizimodu sedentarioagatik eta ohitu irregular guztiengatik. izan ditzakete eta horrela bizi-kalitatea nabarmen murrizten duten gaixotasunak sortzen dira.

Denbora hau lortzeko jarraitu beharreko teknika edo aholku sorta bat deskribatzera dedikatuko dugu. koipea kendu aldaka eremu honetan pilatzen dena eta hori guztia aste bakarrean eta emaitza onenak nahi bezala lortuko dira.

Ariketa kardiobaskularra

Ariketa kardiobaskularrak hobeak dira metabolismoa sustatzeko eta, horrela, ahalmena areagotu dezakezu energia gastatzea, Aldaketan pilatzen den koipea erre dezakezu, bereziki, orokorrean, ariketa mota hau indar entrenamenduarekin lotuta dago eta tonifikatzeko ideia ere bada.

Barruan ariketa kardiobaskularrak maizago egiten direnak eta etxe barruan edo aurkitzen garen edozein lekutan ere egin daitezkeenak, honako hauek adierazi daitezke:

  • Bailar
  • Soka salto egin
  • Etengabe eskaileretan gora eta behera
  • egin gurutze-jauziak
  • Egin squats eta eserialdiak
  • hanka altxatzen
  • Egin bizikleta.

Nola egin?

Ariketa mota hau erritmo azkarrean egin behar da eta non egin behar diren hurrenez hurren 4 multzo astean eta entrenamendu bakoitzak 45 minutukoa izan behar du, kontuan hartu behar da jarduera fisiko guztiek metabolismoa bizkortzen dutela eta horregatik koipeak erre eta pisua galtzeko modu ezin hobetzat hartzen dira.

nahikoa ur kontsumitu

Ziur aski ohikoa da ura a kontsideratzen dela entzutea ezinbesteko fluidoa eta egia da, irenstearen bidez organoen funtzionamendu egokia izatea posible delako, baina organismoaren desintoxikazioan eta errendimenduan ere laguntzen duelako, kontuan izan behar da gorputzaren deshidratazioak negatiboki jokatzen duela. errendimendu fisikoki eta mentalki nabarmen.

Beharrezko ur kantitatea ez kontsumituz sufritzea lortzen duzu fluidoen atxikipena eta hondakinak ere pilatzen dira eta bi kasuetan nahi bezala pisua galtzea eragozten duela esan daiteke, ez da aproposa egunean 6-8 baso ur artean edatea non fruta eta barazkiak ere kontsumitu behar diren.

Hanka luzatzea

Ariketa mota honekin ipurmasailak berretsi ditzakezu eta gainera aldakak inguratu, baina onena hankak sendotuta daudela da, egin beharrekoa zera da, esterilla batean ahoz behera etzanda eta horrela belaunak esku-ahurretan eustea eta belaunak oin puntetan.

Posizio horretan bertan, hankak eskuinera ahalik eta gehien altxatuko dira eta horrela mantenduko dira belauneko flexioa, beharrezkoa da horrela egon segundo batzuk eta hasierako posiziora itzuli.